تبلیغات
وبلاگicon
پایگاه فرهنگی،تفریحی محمدیـــ20 - 7 تمرین ورزشی ساده برای تقویت عضلات و کاهش چربی های بدن
پایگاه فرهنگی،تفریحی محمدیـــ20
بقای دوستی ها به تفاهم متقابل وابسته است .نلسون ماندلا
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
درباره وبلاگ


به پایگاه فرهنگی،تفریحی محمدیـــ20 خوش آمدید.
امیدواریم نزد ما ساعات خوشی را تجربه کنید.
پست الکترونیکی ما جهت پبشنهادات شما :
amohammadi4978@yahoo.com
آیدی یاهو:amohammadi4978
-------------------------------------------
ما را از انتقادات و پیشنهادات خود بهرمند سازید

مدیر وبلاگ : Ad min
نظرسنجی
بچه چندم خانواده هستی؟







چربی سوزی و عضله سازی با 5 حرکت ترکیبی
تمرین ورزشی ساده برای تقویت عضلات و کاهش چربی های بدن
اگر به دنبال راه های مؤثر برای تغییر شکل بدن و دگرگون شدن آن هستید، تمریناتی هستند که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند. این تمرینات ساده به خوبی بدن شما را تقویت می کند و حتی اگر اضافه وزن یا چربی داشته باشید، در رفع آن به شما کمک می کند. باید توجه داشته باشید که تمرین به تنهایی نمی تواند معجزه کند، بلکه شیوه صحیح  تغذیه، تغذیه سالم و همچنین خواب کافی از دیگر مواردی است که باید مد نظر شما باشد. اگر شما برنامه تمرینی تان را بر این ۷ تمرین ورزشی متمرکز کنید، از نتیجه آن متعجب خواهید شد.

 

 

-- طناب زدن
آخرین باری که از طناب استفاده کرده اید را به یاد دارید؟ برای بعضی ها شاید دوران کودکی آخرین دوران طناب زدن باشد. طناب زدن یک تمرین ورزشی آسان و ارزان است که شما در هر جایی می توانید آن را انجام دهید.

 

ورزش,تمرینات ورزشی,کاهش چربی های بدن

 

طناب زدن به نسبت تمرینات ورزشی کالری بیشتری را می سوزاند، بنابراین راه عالی برای فیت شدن بدن با تأثیر بالا روی سلامت سیستم قلبی عروقی است. بپرید و انرژی مصرف کنید، با طناب زدن حتی می توانید به خوبی عضلات پا را تقویت کنید، از همین امروز شروع کنید و لذت ببرید.

 

ورزش,تمرینات ورزشی,کاهش چربی های بدن

 

-- شنا سوئدی
با وجود اینکه شنا سوئدی یک حرکت تمرینی شگفت انگیز است و تنوع حرکتی زیادی دارد، اما متأسفانه افراد زیادی صرفا" به خاطر دشوار بودن شنا سوئدی آن را انجام نمی دهند. با توجه به تنوع حرکتی شنا سوئدی عضلات مختلف کمربند شانه ای و بازو در این حرکت به خوبی تمرین داده می شوند. انجام شنا سوئدی چند روز در هفته به فرم گرفتن بازوها و تغییرکل بدن کمک می کند.  به علاوه، این تمرین برای قلب و سلامتی سیستم قلبی و عروقی نیز مفید است و به بهبود پوسچر بدن کمک می کند. فقط اطمینان پیدا کنید که حرکت را درست انجام می دهید.

 

-- اسکوات
اسکوات یک تمرین ترکیبی برای کل عضلات بدن است که بیشتر از یک گروه عضلانی در این حرکت کار می کند. اسکوات باعث تقویت عضلات سرینی و ران شده و همچنین در افزایش قدرت بدن و سوزاندن کالری کمک زیادی به شما می کند. برای افزایش مصرف انرژی و افزایش ضربان قلب، به نوعی که هم عضلات پا را تقویت کنید و هم یک تمرین هوازی را انجام داده باشید، اگر اسکوات را با وزنه نیز انجام دهید، تأثیر  بیشتری خواهد داشت.

 

ورزش,تمرینات ورزشی,کاهش چربی های بدن

 

انجام این حرکت به شکل منظم یکی از بهترین راه های است  که می توانید بدن تان را تغییر دهید و همچنین سلامت فیزیکی بدنتان را بهبود ببخشید. اگر تمام روز را در خانه بمانید و  یا در باشگاه تمرین نکنید، در معرض ریسک  ابتلا به بیماری های جدی هستید! چرا از تمرینات اسکوات زمانی که در حال آماده کردن شام هستید و یا کامپیوتر را روشن می کنید، استفاده نمی کنید؟ هیچ بهانه ای قابل قبول نیست!

 

-- لانچ
به فکر افزایش حجم و فرم گرفتن عضلات پا هستید؟ پس در کنار اسکوات، لانچ را نیز انجام دهید. حرکت لانچ نتیجه خوب و جالبی را برای شما خواهد داشت، این حرکت به طور مجزا بر عضلات تأثیر گذار بوده و عضلات پا را تفکیک و قوی می کند.

 

ورزش,تمرینات ورزشی,کاهش چربی های بدن

 

پیشنهاد می کنیم که ۳ ست  با ۱۰ تکرار در روز یا یک روز در میان انجام دهید. این حرکت برای قدرت و بدنسازی و شکل گیری عضلات گروهی بدن تمرین خیلی مؤثری است. حتی اگر برنامه خیلی پرمشغله ایی دارید، باز هم می توانید کمی وقت پیدا کنید تا چند لانچ انجام دهید. از بهانه تراشی دست بردارید و تمرین را شروع کنید.

 

-- دویدن
دویدن فواید بسیاری دارد و هر چه از آن بگوییم کم گفته ایم. دویدن به کاهش استرس، بهبود سلامت قلب، کاهش خطر افسردگی، سوزاندن کالری و بهبود سلامتی کل بدن کمک می کند. دویدن بدن را قوی می کند، عضلات پا را تقویت و آن ها را خوش فرم می کند.

 

-- شنا
خبر عالی برای همه آن هایی که شنا را دوست دارند و کسانی که سعی می کنند بدن شان را تغییر دهند این است که شنا کردن تأثیر عالی داشته و نتیجه حیرت انگیزی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شنا به قدرت عضلات مرکزی بدن و تمرین عضلات گروهی مختلف کمک می کند، همچنین به کاهش فشارخون، افزایش قدرت عضله قلب و بهبود ظرفیت هوازی بدن نیز کمک می کند.

 

-- دوچرخه سواری
دوچرخه سواری یک راه بدون خطا برای کالری سوزی، تقویت سیستم قبلی عروقی و تقویت عضلات پا است، خصوصا" برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند. اگر دوچرخه ندارید، می توانید از دوچرخه ثابت استفاده کنید، بدون اینکه حتی از منزل بیرون بروید، با دوچرخه ثابت یک تمرین هوازی یا اینتروال را تجربه کنید، حتی عضلات پا را تقویت کنید. 
منبع : elmevarzesh.com





نوع مطلب : ورزش، 
برچسب ها : زیبایی اندام، ورزش، بدنسازی، تکنیک ورزشی، محمدی20، 7 تمرین ورزشی ساده برای تقویت عضلات و کاهش چربی های بدن، کاهش چربی،
لینک های مرتبط :
          
شنبه 25 بهمن 1393
یکشنبه 26 شهریور 1396 08:13 ب.ظ
Hi to every body, it's my first pay a quick visit of this blog; this web site includes awesome and
really fine data for visitors.
سه شنبه 14 شهریور 1396 05:43 ب.ظ
Hello! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could find
a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?
Thanks a lot!
یکشنبه 15 مرداد 1396 02:17 ب.ظ
Great blog here! Also your web site loads up fast! What web host are you using?

Can I get your affiliate link to your host?

I wish my web site loaded up as fast as yours lol
جمعه 13 مرداد 1396 09:37 ب.ظ
Your style is unique in comparison to other
people I've read stuff from. Many thanks for posting when you
have the opportunity, Guess I'll just bookmark this web site.
شنبه 7 مرداد 1396 10:38 ب.ظ
Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or
if it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.
جمعه 6 مرداد 1396 08:20 ب.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping
maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything.

I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
دوشنبه 14 فروردین 1396 07:27 ب.ظ
Nice post. I was checking continuously this weblog and I'm impressed!
Very helpful info specifically the closing phase :
) I deal with such info a lot. I was seeking this certain information for a very lengthy time.
Thank you and good luck.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
× بستن تبلیغات